Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Instrukcja - Ratujmy gimnazja

Idź do spisu treści

Menu główne:

Instrukcja przebiegu akcji "Ratujmy gimnazja" do pobrania

Instrukcja przebiegu akcji „Ratujmy gimnazja”
 
  1. Wybór szkolnych koordynatorów akcji. Koordynatorem nie powinien być dyrektor szkoły.
  2. Zaprezentowanie Radzie Pedagogicznej treści listu otwartego do Ministra Edukacji Narodowej. (można a nawet trzeba go dowolnie zmodyfikować, uzupełnić – w zależności od specyfiki i potrzeb szkoły; koniecznie podpisać – nauczyciele …. (nazwa szkoły))
  3. Poinformowanie pocztą e-mail  ratujmygimnazja@interia.pl głównego koordynatora  o podjęciu decyzji przyłączenia się do akcji.
  4. Zbieranie podpisów wszystkich zainteresowanych (dorosłych) na załączonych listach.
  5. Jednocześnie można włączyć w  akcję rodziców (np. podczas zebrań klasowych).
  6. Listy z podpisami można oznaczyć pieczęcią szkoły lub wpisać w to miejsce ręcznie nazwę szkoły i adres. Państwu zostawiamy wybór.
  7. Sporządzenie protokołu (załącznik) i przesłanie go na adres Gimnazjum nr 24 ul. Ogrodowa 3/5 87-100 Toruń z dopiskiem na kopercie „Ratujmy gimnazja”. Czekamy wyłącznie na protokoły.
  8. Wysłanie listu otwartego z ewentualnymi, dokonanymi przez Państwa, zmianami wraz z podpisami na adres Ministerstwa Edukacji Narodowej (al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa) koniecznie z dopiskiem „Ratujmy gimnazja”.
  9. Prosimy, by akcję zakończyć do 11 grudnia.
  10.  Nauczyciele Gimnazjum nr 24 w Toruniu zobowiązują się do podsumowania akcji i poinformowania o wynikach wszystkich jej Uczestników. Link do strony internetowej, na której znajdzie się posumowanie, umieścimy na stronie internetowej naszego gimnazjum.  http://gim24torun.cba.pl/
 
 
 
 
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego